Tuesday 4 March 2014

عادل المحامي فتح خطيبة جاره

أنا عادل المحامي وححكي لكم اليوم قصة حقيقية(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)حدثت معي انا مكتبي في منطقة متوسطة في الاسكندرية -مصر- وبحب النيك جدا بس مانيكشي الا المراة الحلوة اللي تعجبني ويكون فيها حاجة مثيرة ونسوان كتير كان ممكن انيكهم وكانوا عايزين بس انا ملقيتشي فيهن االاثارة0000
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)القصة تبدا بجار للمكتب كان بيتردد علي المكتب عندي علشان قضايا شيكات تخصة وعلمت منه بعد كدة انه خطب بنت حلوة وف يوم جالي المكتب ومعاه خطيبتة بصراحة كانت جميلة ومثيرة ودخلت قلبي وتمنيت إاني انيكها وبعد فترة لقيتها جاية عندي المكتب لوحدها فرحبت بها وجلست تشكي لي من خطيبها وانة دائم الاهانه لها وانها تريد فك الخطوبة انا مهتمتشي بالحكاية قوي وهمي كان اني ازاي انيكها قلت لها ان دة عادي وبيحصل بين المخطوبين وكلام من دة وقلتلها ابقي تعالي المكتب بكرة بدري
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وانا حتصل به اخلية يجي عندي المكتب وتتقابلوا مع بعض واصالحكم علي بعض وفعلا هي جت في الميعاد وانا طبعا ماكنتش قولت حاجة لخطيبها واتقابلنا انا وهي في المكتب بدري وانتظرنا خطيبها يجي وطبعا ما جاش وانا بدات الكلام المعسول معاها ولطفتها لغاية ماخليتها تحس بأني بحبها وهي فعلا تجاوبت معايا فقمت اقتربت منها ولمست ايديها وعنقها ولقيتها دابت في ايدي وتحت انفاسي الملتهبه قلعتها هدومها
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وفضلت ابوس لها فيبزازها زكانت بزاز صغيرة وواقفة وجسمها ابيض ناصع وممشوق فانا احب النسوان الرفيعه الممشوقة ومحبش النسوان الطخينة علي العموم لما نزلت الحس لها في بزازها كان زبي واقف متر قدامي طلعت زبي من البنطلون فلقيتها نزلت علية وفضلت تمص لي في زبي لغاية ماكان زبي حيكب اللبن فقلت لها خلاص مش قادر عايز ادخلة فكسك ولكنها رفضت بشدة وقلتلي انا لسة بنت ومحدش فتحني قلت لها خلاص احطة فطيزك فوافقت وقالتلي بس حطة بالراحة احسن زبك دة طويل قوي وتخين وحيعورني فطيزي فنيمتها قدامي علي الارض وخليتها تفتح رجليها
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)علي الاخر وحطيت لها فزلين طبي شايلة في المكتب للحالات دي وقربت زبي من طيزها وفضلت احك براسه فخرم طيزها وهي تتأوة بأنوثة لغاية مادخلت نص زبي فطيزها وبعدين رحت مطلعة ودخلت تاني مرة واحدة فطيزها لقيتها بتصرخ جامد رحت كاتم لها صوتها بأيدي وقلتلها حتفضججحيني في المكتب ياشرموطة لقيتها زعلت وحتقوم من تحتيه رحت شاددلها شعرها ومثبتها تحت مني ورحت شامط زبي جامد فطيزها
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وانا كاتم صوتها وهات يانيك وهي تتألم للحظات وبعدين لقيتها بتستجيب بطيزي ورايحة وجاية معايا وزاد خبطها بطيزها في بيضاني قلتلها اية يالبوة عجبك النيك في الطيز قلتلي اوي زيك حلو نار والنيك في الطيز ده مالوش مثيل نيكني 000نيكني جامد 00قطع طيزي 0000000000لقيت زبي بيكب اللبن في طيزها لغاية ما اللبن طلع من طيزها علي برةرحت مطلعة من طيزها وحطة فبقها راحت تلحس وتمص اللبن
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وهي سعيدة وفرحانة000000 رحت قايم وعادي هدومي وهي كمان دخلت الحمام غسلت طيزها وبقها وعدلت هدومها وبعد شوية فتحت المكتب وراحت نازله مروحة 000وبعد ايام لقيتها بتكلمني في التليفون وقالت لي انا انصلحت مع خطيبي وابويا اتفق معاه ان الدخلة بعد شهر وانا دلوقتي بستعد لفرش الشقة وللفرح قلت لها مبروك ياعروسة لقيتها بتقولي مبروك عليك انت فانت حتكون عريس في اليوم دة
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وانت اللي حتفتحني وتنكني من كسي بزبك التخين الطويل العسل قلت لها ازاي يابنت قالت لي ماتستعجلش انا حعدي عليك لما الفرح يقرب وحفهمك وفعلا بعد حوالي ثلاثة اسابيع لقيتها بتتصل بيه وقالتلي انا جاية عندك المكتب بكرة بدري الساعة اتنين الظهر فستنتها فجت في الميعاد ودخلت حضنتها وبوستها قلتلي انا مستعجلة وعايزه امشي علي طول وانا رتبت انك تنكني زي ما قلت لك حمادة ودة اسم خطيبها حيعزمك علي الفرح
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ويوم الفرح تعالي معانا وصلنا البيت بعد الفرح وبعد مانطلع الشقة انت ماتبعدش بعيد عن البيت بعد ساعة كدة انا حرن لك علي التليفون فاطلع بسرعة حمادة بيحب الحشيش حيشرب قبل واثناء وبعد الفرح واول ما حنخش الشقة انا ححط له برشامة منوم في الاكل حينام علي طول وبعدين تطلع انت الشقة حفتح لك الباب تدخل تنكني انت وتفتحني 000000فقلت لها يابنت العفاريت انت عايزة تجيبيلية مصيبة قالت لي ماتخفش مانت لازم تنكني وتفتحني انت 000000 فقلت لها طيب ماتيجي انيكك دلوقتي وافتحك
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)0000رفضت بشدة قلت لها طيب اديني نيكة سريعىفطيزك دلوقتي 00قالت لي لالالا يوم الفرح 00000 وسابتني ومشت 00وفعلا بعد يومين جية حمادة المكتب وهي معاة في ميعاد المكتب وعزمني علي الفرح فقلت له مبروك ياحمادو وعربيتي تحت امرك يوم الفرح ازفك بيها واوصلك للبيت بعد الفرح
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)فلقيتة وافق وفرح بشدة لهدا العرض بتاع العربيه ويوم الفرح فعلا رحت له منزل اهلة واخدتة بالعربية لغاية مكان انعقاد الفرح ولقيتة عمال يشرب في حشيش طول الفرح وبعد السهرة ماخلصت اخدتة هو وعروستة لبيت الزوجية بتاعهم وقادم البيت خد عروستة وطلع شقته انا مشيت شوية بعد البيت وركنت العربيه وجلست فيها انتظر وبعد حوالي ساعة لقيت
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)التليفون المحمول بيرن ولقيت نمرة سناء علي التليفون فتحت لقيتها بتقولي يالي اطلع قوام 0000000 ركنت العربية ونزلت علي البيت وطلعت لحد باب الشقة راحت فاتحة الباب ودخلت اخدتني في حضنها وكانت لابسة روب شفاف علي جسمها العاري والرائحة الجميلة طلعة منها والبيت كلة روائح جميلة قلت لها حمادة فين قالت لي في سابع نومة
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)علي السرير وانا قفلت علية الباب بالمفتاح ورحنا داخلين حجرة ثانية ورحت خالع هدوي بسرعة وواخدها بين احضاني ابوس في شفيفها وامص فيهم ورحت نازل علي رقبتها وعلي بزازها البيضة وحلمتها الوردي وبعدين علي بطنها لغاية ماوصلت لكسها وكانت ناتفة كسها من الشعرة وكسها وردي منتفخ ناعم فضلت ابوس لها فكسها والحس لها في الشفتين وفبظرها اعض فية وهي تقول اة اح اح بالراحة ياعادل بالراحة ورحت مدخل لساني
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)في اول كسها وفضلت الحس وامص وانيكها بلساني في كسها لغاية مالقيتها بتصرخ من اللدة وتقولي يالي نيكني دخل زبك في كسي انا كسي بقي نار رحت مقرب زبي من كسها ومان كسها نزل العسل بتاعها فاصبح لزق قالتلي ياله نكني وافتحني ياعادل ياحبيبي رحت مدخل راس زبي بالراحة في كسها لقيتها بتقولي بيوجعني زبك كبير رحت ساحبة لورا ورحت مدخلة تاني بقوة لقيتها بتصرخ
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)اي اي اي ولقيت نقطتين دم نزلوا من كسها علي زبي قلتلها مبروك ياعروسة راحت حضناني بقوة وانا فضلت ادخل زبي واطلع رايح جايفي كسها لغاية مالكيتها بترتعش من النشوة وبدات تكب عسلها وتجيب شوتها وبعدها رحت انا كمان سرعت النيك فكسها لغاية مازبي كب اللبن فكسها ونمت بين احضانها وزبي جوة كسها
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)وبعد دقائق قمت من عليها لقيتها بتقولي علي فين قلت لها حلبس وماشي قالتلي لالالا لسة بدري انا عايزة واحد تاني من ورا فطيزي قالتلها طيب شربيني عصير ولاحاجة قامت جابت لنا كوبين مانجة ومعلقتين عسل نحل وتفاحة فاستعدت نشاطي وغسلت زبي ورحت مخليها تنام قدامي وانا من وراها في الوضع الفرنساوي
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)ورحت بايس لها طيزها ولحست لهها فتحة طيزها بلساني لغاية ماهاجت بشدة وبعدين رحت داهن لها فتحة طيزها بالكريموحطيت علي راس زبي زيت ودخلت زبي بالراحة في طيزها واحدة واحدة لغاية مادخل زبي كلة وهي تحتي تصرخ بدلال واثارة بالراحة ياعادل اي اح اف اي اح اف وفضلت انيك فطيزها
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)رايح جاي واسرع وابطء النيك لغاية مازبي كب اللبن تاني في طيزها ورحت ساحب زبي لقيتها خطفت زبي وفضلت تمص فية وتدخله في بقها لغاية البيضان مادخلت كلها في بقها 000000000 بصراحة خفت علي بيضاني احسن تكلهم الشرموطة رحت ساحب زبي وقلت لها خلاص كفاية كدة جوزك حيصحي 000000000 ولبست هدومي بسرعة وجيت ماشي لقيتها بتقلي انا مش حنسي النيكة دي طول عمري وعايزاك تيجي تنكني تاني
(نهرالعطش لمن تشعربالحرمان)قلتلها الاول جربي حمادة ولو ماكيفكيش الايام الجاية دي يبقي نتقابل وانا زبي تحت امرك 000000000 ومرت الايام ولغاية دلوقتي لاشفتها ولاشفت حمادة يظهر حمادة كيفها الشرموطة دي وطلع نياك خلاها نست زبي 000000 وانا اللي كنت فاكر ان المرة الي تتناك من زبي عمرها ما حتنساة ولكن يظهر ان الرجالة النيكين في البلد كتير وانا ماكنتش عارف!!

No comments:

Post a Comment