Tuesday 4 March 2014

سارة المتزوجة الجميلة واخوها حسين

إسمى سارة متزوجة من 5 شهور ومحجبة وعمري 22 عام واعيش مع زوجى احمد الذى يعمل فى الامارات وسافرت معه وكنت ادرس فى كلية الهندسة فى الامارات وحدث مشكلة فى تنسيق الجامعات فى الامارات فقلت لاحمد زوجى انى لازم ارجع مصر عشان السنة الدراسية ماتضعش عليا وفعلا احمد وافق وكان مضطر وانا ايضا كنت زعلانه لسفرى لكن لايوجد حل اخر المهم اتفقت مع احمد انى اعيش مع والدتى فى مدينة نصر وسافرت وودعته فى المطار ووصلت مصر وذهبت الى منزلنا فى مدينة نصر وسلمت على ماما وقعدنا نتكلم وسئلتها عن اخويا حسين وقالت لى انه يدرس فى هندسة الاسكندرية المهم تانى يوم ذهبت للتنسيق فى جامعة عين شمس فرفضوا اوراق التحاقى لان وقت تقديم الاوراق انتهى وروحت البيت متدايقة واتكلمت مع ماما على اللى حصل فقالت لى نتصل باخويا حسين ونشوف حل وفعلا كلمنا حسين وقال لنا هشوف حل واتصل تانى يوم وقالى خبر حلو انه يمكن الالتحاق بهندسة الاسكندرية وقلت لماما وفرحت وقلت لها انش**** هقعد فى بيت الطالبات فقالت لى لماذا اخوك حسين عايش لوحده المهم روحت الاسكندرية وقابلت حسين اخويا وسلمت عليه وقدمت اوراقى وذهبت للكلية واخويا حسين معايا وتليفونى رن لقيته احمد جوزى ولقيت قالى ان اعيش مع اخى حسين لان بيت الطالبات مش هرتاح فيه وبعدين ذهبت مع حسين شقته وطلعنا الشنط الخاصة بى وحسين اخويا كان بيعاملنى احسن معاملة ورتب لى غرفة خاصة بى وجلسنا فى الليل نتكلم عن احوال الدنيا وتانى يوم نزلت انا واخويا حسين الى الكلية وتركته هناك وذهبت الى المجمع الخاص بى وده كان اول يوم ليا فى الكلية واتعرفت على زميلات جدد بس لقيت حاجه غريبة معظم الفتيات بيحبوا الكلام فى الجنس والجواز العرفى وانا متدينة ومحبش كده واتعرفت على زميلة محجبة و اتكلمت معاها قالت لى ان معظم البنات فى الجامعة بيحبوا الكلام فى الجنس ولقيتها بتقول ان حسين اخويا معظم البنات بتحاول التقرب منه وقعدنا نضحك وخرجت من الكلية ولقيت اخويا حسين واقف مع بنات بس ايه متبرجات خالص ووقتها تذكرت كلام زميلتى على اخى حسين انه بتاع بنات المهم روحنا البيت واتغدينا وبعدين دخلت غرفتى وفى المساء خرجت لقيت غرفة حسين فيها صوت عالى فذهبت اشوف لقيت حسين بيتكلم مع بنت على النت وكان مشغل الكاميرا وراح واقف ومطلع بتاعه اقصد زبه وبيصورا بالكاميرا وانا و**** مش مصدقة اللى بيحصل ودخت من المنظر وتنهدت ورحت فى عالم تانى لانى لسه عروسة ومحدش لمسنى منذ عودتى من السفر من 4 شهور ولقيت حسين بينزل اللبن بتاع زبه والبنت اللى بتكلمه مبسوطة انا رجعت بسرعة الى غرفتى وقولت ياه ده حسين زبه كبير يابختى اللى هتجوزه وفى الليل جلست افكروراح الخجل منى واقول لنفسى انى لازم اخلى البنات تبعد عنه ويكون ليا انا لانى اشتقت للجنس ومفيش احسن من حسين وهو مش هيفضحنى لانه اخويا المهم تانى يوم لبست ترنج و**** كسى منفوخ فيه وطيزى كبيرة ولبست تشيرت مبين حلمات بزازى وذهبت لحسين لقيته عينيه هتاكلنى وقاللى ايه الحلاوة دى دى يابخت احمد جوزك وقعدنا نضحك وقلت له ياريت تتجوز وتسيبك من البنات ارحم نفسك قعد يضحك وقاللى انه نفسه فى واحده زيى وراح بايسنى فى خدى وانا و**** دايخة خالص وقلت له بلاش ياحسين لقيت بيقرب شفايفه وراح واكل شفايفى و قعد يمص فيهم ويلحس لسانى ربع ساعة وانا هموت وبتنهد وقعد يفعص بزازى ويمصهم وبيرضع فيهم ورفع ليا الكليوت ودخل صباعه فى كسى وانا باصرخ وشفايفه فى شفايفه ولقيت قام مرة واحدة وسابنى وجلست زعلانه انه تركنى ولم يعمل مع الجنس وتانى يوم رحت الكلية وشفت حسين وابتسمت له وهو ابتسم لى وقلت له انى زعلانه قاللى انه خايف قلت له نتكلم واحنا مروحيين وركبنا السيارة وقعدنا نتكلم وقلت له حسين انا محتاجه للجنس لان جوزى مسافر وانت ايضا لانك شاب لقته بيتجاوب ونزلنا من السيارة ورا ح شايلنى وطلع بيه فوق وفتح رجللى وقعد ياكل فى كسى وانا هموت وراح مطلع زبه ومدخله مرة واحدة وصرخت براحة وراح واقف وناكنى فى كسى من ورا وناكنى بين بزازى وقعد ينيك فى كسى ساعة وناكنى بكل الاوضاع وراح منزلهم على بطنى و فضل ينيك فى كس وجسمى كله طول فترة الدراسة لحد ماسافرت لجوزى لكنى لن انسى زب حسين لانه بيمتعني.

No comments:

Post a Comment