Tuesday 4 March 2014

فاتن واخوها

انا اسمى 00000000 عندى 27 سنه ابويا وامى موجودين وليا اخت وحيده اسمها فاتن متزوجه منذ 3 سنين وعندها بنت وحيده اسمها ليلى ومنذ 7 شهور سافر زوج اختى الى مورتنيا بسبب شغله ( هو شغال مهندس ) اختى تسكن مع زوجها فى بيت اهله فى الدور التالت بعد سفر زوجها جاءت الينا واستمرت فتره ماتقرب من شهر عندنا وبعد ذلك عادت الى بيتها هى تسكن فى نفس البلد اللى احنا ساكنين فيها 00 كنت ازورها من وقت للاخر وكنت استمتع جدا بوجودى عندها لانى لا اعتبر نفسى غريب وااخذ حريتى كامله وانا اعلم يقينا ان اختى تحبنى ايضا ومش ممكن تكون مدايقه من وجودى وايضا لانى احب بنتها جدا 000 وبعد سفر زوجها بحوالى خمس شهور يعنى مايقرب من شهرين اتصلت بى اختى فى يوم بالليل وقالتلى تعالى يا 00000 عوزاك 00 روحتلها وطلعت عندها الشقه قالتلى تعالى اقعد مع ليلى على ما اخلص غسيل لانها بتعيط ومش عاوزه تسكت 00قلتلها طيب 00 قالتلى تاكل قلتلها لا انا واكل وتمام 000 قالتلى خلاص هاعمل شاى راحت عملت الشاى وجت وقالتلى شغل بقى التلفزيون واتسلى كده مع امورتك على ما اخلص 00 كل هذا وانا ليس بداخلى اى شهوه تجاها مع انى رأيتها كثيرا وهى تغير ملابسها ورأيتها ايضا ذات مره وهى تستحما 00 ومافيش اى شهوه اتحركت نحيتها 00 لكن فى هذا اليوم لا اعرف ايه اللى جرالى 00المهم 00 بعد شويه لاقيت اختى جايه الاوضه ولا بسه استرتش ضيق جدا وبضى ضيق من عند بطنها بس مفتوح من عند سدرها قالتلى ها الاموره ساكته قلتلها اه 000 قالتلى معلش استحمل 00 قلتلها لا عادى وبعدين هى شكلها هتنام خلاص 00 انا بتكلم معاها وانا راسى هاتشت منى 00 الاسترتش ضيق بطريقه هاتجننى 00 المنظر من عند كوسها فظيع انا حاسس ان كسها بالع الاسترتش وطيزها كبيره جدا فيه 00 المهم هى راحة تكمل غسيل وليلى نامت 00 وكان فاضل معاها شويه صغيره وتخلص غسيل 00 انا رحت ليها الحمام وقلتلها فاتن ليلى نامت خلاص 00 انا هامشى بقى عاوزه منى حاجه000 قالتلى لا تمشى ايه استنا انا خلصت اهوو وهاجى اقعد معاك 000 المهم قعدت وهى بعدها بشويه جت 00كانت ليلى صحيت 00 وكنت انا شايلها وبلاعبها 00 فاتن قالتلى انا هاجهز اكل وناكل سوا قلتلها ماشى 00 جابت ااكل وجت قالتلى ايه ده الميه دى هى ليلى عملتها على هدومك قلتلها ياستى ولا يهمك 00 المهم قالتلى طيب قوم غير هدومك والبس ترنج من بتوع عماد جوزى 00 قلتلها خلاص انا كده كده هاروح والجو ليل ماحدش شايف حاجه 000 قالتلى لا انا لسه عاوزه اتكلم معاك 00 قمت وجابتلى ترنج وقالتلى تعالى الحمام جاهز خد دش وغير هدومك 00 وانا فى الحمام قالتلى اسلام سيب الغيار الداخلى مش تلبسه عشان اغسله هو كمان وانا هاجبلك غيار من بتوع عماد 00 المهم خلصت وطلعت وانا شايل غيار جوزها 00 قالتلى ايه مالبستش لغيار ليه 00 ضحكت وقلتلها واسع عليا 00 جوزك تخن 00 ضحكت وقالتلى انت اللى رفيع 00المهم قعدنا كلنا وفضلنا نضحك 00وبعدين قالتلى خلاص بقى بات هنا النهارده قلتلها لا انا هاروح قالتلى وليه يعنى 000 استنا انا هاتصل بماما واقولها 00 واتصلت وماما قلتلها مااشى 00 وبعدين قالتلى بابا وماما كلمونى عشان اكلمك عاوزين يجوزوك ايه رايك 00 ضحكت وقلتلها ياشيخه لسه بدرى 000 قالتلى بدرى ايه انت عندك 27 سنه يابنى 00 قلتلها وايه يعنى 000 قالتلى اللى اصغر منك اتجوزو وخلفو 00وبعدين الجواز يا اسلام حلو مش وحش 00 قلتلها انا مش عاوز اتربط انا عاوز ابقى حر 000 قالتلى اه انت عاوز تفضل كده على حل شعرك مع البنات 00 وفضلنا نضحك ونتكلم وبعدها بشويه قالتلى تعالى ندخل جوه فى الاوضه من البرد000 دخلنا الاوضه بتاعة النوم 00 وهى قعدت على السرير وانا قعدت جمبها وشغلت التلفزيون 00 قلتلها هو عماد ماتصلش قالتلى لا 00 قلتلها مش هو بتصل كل خميس قالتلى هو كلمنى يوم التلات 00 قلتلى عارف يا اسلام عماد واحشنى اوى وحاسه انى وحيده من غيره 00 قلتلها ازاى بس يافاتن ماحنا كلنا حواليكى اهووو هو انتى ناقصك حاجه بصت فى الارض واتنهدت وقالت لا 00 وبعدين قالتلى هتنام ولا لسه هاتسهر قلتلها لا انا هاروح الاوضه التانيه اشغل الكمبيوتر ونامى انتى لو عاوزه تنامى 00 قالتلى اوك تصبح على خير ياحبيبى 00 المهم سبتها وخرجت وشغلت الكمبيوتر وقعدت اشيت وواحد شتمنى فى الشات وقالى كوسختك 00لاقيت نفسى اتهزيت وشهوتى تجاه اختى تحركت بداخلى تانى 00 قفلت الشات وشغلت كليبات وسرحت بخيالى وانا بفكر فى اختى 00 المهم بعدها بساعه كده لاقيت اختى جايه الاوضه بتقولى انت مانمتش ليه قلتلها شويه كده هو صوت ااغانى عالى ودايقك ولا ايه 00 قالتلى لا 00 قلتلها امال مانمتيش ليه 00 قالت مش جايلى نوم00 قالت ايه اللى مشغله ده اغانى ورقص وضحكت 000 مش لو كنت متجوز كان زمانك دلوقتى مراتك هى اللى بترقصلك 00 ضحكت وقلتلها ياستى 00 ( وحسيت ان الحوار بينا ممكن يكون فيه كلام سخن 00 بما انها هى اللى بدات 00 بس انا كنت متاكد انها مش فيه فى راسها حاجه انا بس اللى كانت نيتى مش كويسه ) هو انتى بترقصى لعماد 00 ضحكت وقالتلى عيب 00 قلتلها بجد و**** وبعدين احنا اخوات هو انا هاطلع فى الشارع واقول اختى رقاصه 000 ضحكت وقالتلى عادى كل ست بترقص لجوزها 00 قلتلها وانتى بقى بترقصى حلو ولا اى كلام 00 قلتلى بجد انت قليل الادب وهى مبتسمه 00 قلتلها طيب ماترقصى وتورينى 00 عقدت وشها وقالتىدلى ليه هو انت جوزى 00 قلتلها ياستى اعتبرينى زى جوزك منا بشيل البت وبخلص ليكى مشاويرك 00وبعدين ياهبله احنا اخوات 000 قالتلى طيب بس ماتقولش لحد 00 قلتلها ماتخفيش 00 قالتلى طيب استنا اروح اغير وااجى 00 راحت وانا قعدت افكر اعمل ايه معاها انا خايف اى اعمل حاجه ترفض وممكن تطردنى وممكن تقول لبابا 00 المهم وانا عمال افكر لاقيتها جايه لابسه قميص نوم احمر شكله روعه ومش لابسه سنتيان 00 قالتلى عارف لو حد عرف انى رقصت هازعل منك طول العمر 00 قلتلها ماتخفيش 00 بس ايه الجمال ده ياخربيت جمالك 00 عارفه انا اول مره اعرف انك اموره اوى كده 00قالتلى هاتخلينى اتكسف ومش هارقص 00 قلتلها لا خلاص ارقصى وانا مش هاتكلم 00 وشغلت اغنية الف ليله وليله وهى بدات ترقص وتبصلى وتبتسم وانا ابتسملها 00 فضلت ترقص يجى ربع ساعه وبعدين قالتلى خلاص بقى انا تعبت 00 وانا كان زبى واقف بس كنت مداريه 00 وهى بتتكلم معايه عينها جت على زبى حسيت انها اتغيرت وشها بقى لونه احمر وبدات تتكلم بصوت وااطى وكأ روحها رايحه 00 قلت فى نفسى بس هى بدات تحن لجوزها وللنياكه 00 قالتلى انا هاروح انام بقى وانت كمان قوم نام 00 قلتلها شويه كده قالتلى انا هاروح انام ولو ماجليش نوم هاجى اقعد معاك 00 راحت وانا شغلت موقع افلام جنس ونزلت عليه فيلم اخ بينيك اخته وقعدت اتفرج 00 بعدها بشويه لاقيتها جايه قفلت الفيلم وقالتلى انا مش جايلى نوم 00 قلتلها شكلك عماد وحشك اوى ومش عارفه تنامى من غيره 00 قالتلى انت بتقول فيها 00 قلتلها من قلتلك اعتبيرنى جوزك واللى انتى عوزاه اعملهولك 00 ضحكت وقالتلى انت سافل 00 قلتلها بس بحبك يا اجمل اخت 00 قالتلى انا اللى بحبك اوى يا اسلام انت اللى بتهون عليا وبتعملى كل حاجه 00 انا ماليش بعد عماد غيرك انت وبابا وماما قلتلها يافاتن مش تزعلى انا هافضل جمبك ولو عوزتى اى حاجه اامورينى 00 قالتلى ماتحرمش منك ابدا 00 قلتلها هااه عاوزه ايه بقى من جوزك حبيبك يعلهولك عشان تبقى مبسوطه وتعرفى تنامى 00 ضحكت وقالتلى عاوزه ارقصلك تانى 00 قلتلها ياسلام قومى ارقصى 00 قامت والموسيقى اشتغلت وهى بدات ترقص وانا قعدت على الارض وقعدت اسقف ليها واقولها جوزك مبسوط منك اوى 00 وزبى كان باين عليه انه واقف 00 هى بصتلى وضحكت وقالتلى ومراتك بتقولك انت اجمل واحد بالدنيا 00 وبعدين شدتنى وقالتلى قوم ارقص معايه قلتلها لا انا مش بعرف ارقص غير على لموسيقى السلو 00 قالتلى شغلها 00 شغلتها وقالتلها تعالى فى حضن جوزك حبيبك وارقصى 00 ضحكت وقالتلى جوزى شكله هايودينى فى داهيه 00 قلتلها ياستى اعملى اللى نفسك فيه ماحدش واخد منها حاجه 00 واخدتها فى حضى وبدانا نرقص 00 وهى رمت راسها على سدرى وانا حاسس ان انفاسها نار بتقيد فى جسمى وجسمها 00 واستمر الصمت اكثر من خمس دقائق وكسرت هى الصمت بصوت وااطى وهى بتحضن فى جسمى اوى وقالتلى انا بحبك اوى 00 وانا ساعتها زبى وقف اكتر وبدات احضن فيها اوى وقلتلها وانا بحبك اوى 00 وبدا زبى يلمس جسمها وفخادها وهى ماتتكلمش 00 وبدات هى بتقرب منى وبجسمها ترفع زبى لفوق عشان يلمس كسها 00 حسيت انها خلاص جاهزه للافتراس 00 بوستها من خدها وقلتلها هاه مبسوطه من جوزك 00 ماردتش عليا عرفت ان النشوه قتلاها 00 قمت ماسك راسها بين ايدى وباصص فى عنيها وقلتلها مالك 00 ماردتش وبصت فى الارض واترمت فى حضنى تانى وحضنتنى اوى 00 فضلت احسس بايدى على ضهرها وانزل بايدى لتحت شويه شويه 00 لحد ماوصلت لطيزها وبدات احسس عليها من بره 00 وبعدها بشويه رفعت القميص وحطيت ايدى على الكلوت من على طيزها وانا بحسس عليه 00 وهمست فى ودنها قلتلها مبسوطه ياحبيبتى 00 قالتلى بصوت وااطى اممم 00 قمت ماسك ؤاسها تانى هى بصتلى وبصت فى الارض فانا بوستها من خدها وقربت من شفايفها وبوستها 00 هى بصتلى وقالتلى بلاش يا اسلام انا خايفه 00 قلتلها حد بيخاف ومعاه جوزه حبيبه 00 انا عارف انك تعبانه ونفسك تلاقى حضن ترمى تعبك فيه 00 قلتلها تعالى واخدتها على السرير وقعدتها وقعدت جمبها وبدات ابوسها وهى ساكته واول مالمست بزازها ارتعشت جامد وانتفضت وبعدين نزلت بايدى لكسها وسحبت الكلوت براحه وقلعته لها 00 وفضلت احسسلها على كوسها 00 وهى صوتها براحه بتأن وتقولى كفايه 00 مسكت ايدها وحطيتطها على زبى من فوق البنطلون وهى بدات تتحسس زبى بعدها بشويه لاقيتها هى اللى سحبت البنطلون نزلته00 قمت وقلعتها القميص والكلوت 000 وانا قلعت 00 ونيمتها على السرير ونمت فوقها براحه من غير ما ادخلوو وفضلت ابوس وادعك بزازها 00 وهمست فى ودنها وقلتلها مبسوطه قالتلى اممم 00 قلتلها ادخله مانطقتش 000 قلت هى مكسوفه منى اكيد 00 شويه ومن فرط شهوتها لاقيتها مسكت زبى وقربته من كسها وحكت بيه كسها 00 عرفت انها خلاص مش قادره وعاوزه زبى يدخل فيها 00 دخلته 00 وفضلت انيك فيها وهى راحت فى عالم تانى 00 بس انا كان نفسى اسمع منها كلام النيك اللى بيثير الجسد اكتر 00 المهم خرجت زبى براحه لاقيتها قالتلى دخله 000 دخله 00 قلتلها عوزاه تانى 00 قالتلى اااه 00دخلته وقلتلها انتى كان نفسك تتناكى 00 قالتلى 00 انا مش قادره 00 انا تعباااانه 000 بحبك 00 بحبك اوى 000 ااااااااااه 0000 اممم امممم اممم 000 دخله جامد عشان خاطرى 000 ااااااه 00 قلتلها انا شهوتى هاتنزل التلى طالعه 000 طلعته وهى مسكته بايدها وحطته على خرم طيزها وقالتلى حكه فى طيزى ونزل اللبن على طيزى 000 نزلت لبنى 00 وحضتنها اوى من ورا 00 قالتلى 00 تعالى نروح الحمام انا نفسى اتناك منك فى الحمام 000 وروحنا الحمام 00 وكانت نيكه ماحصلتش فى الحمام 00000

No comments:

Post a Comment