Tuesday 4 March 2014

أنا وجارتي فوق السطوح

انا كيشو مصري عندي 30 سنة متزوج وانا اسكن في احد العمارات السكنية وانا شاب اغوة تربيت الحمام وعندي غاية فوق السطوح وفي احد الايام كنت طالع في الصباح افتح علي الحمام وعلي اسطح العمار في اوضة الاوضة دي مفهاش اي شيء غير شوية كرتين وانا طالع علي السلم سمعت اصوات غريبة اة اة اة اة رحت متسحب بشويش عشان اشوف الصوت دا جي منين الباب كان مقفول رحت زاقك الباب شوية ببص لقيت المفجآة احلا كس في الدنيا لقيت زيزي نيما علي ضهرها وفتحة رجلية علي اخرها وجيبه خيارة وعمالة تنيك في نفسها انا شفت كدة مقدرتش امسك نفسي رحت زاقك الباب وداخل قامت علي طول قلتلها لالالا انا عاوز شوفك كدة انا معرفش ان انتي عسل كدة زيزي عندها 32 سنة مطلقة من يجي 3 سنين وانا بشوفها في العمارة بس مليش كلام معاها قلت انتا عاوز اي قلتلها عوزك انتي قلتلي سبني امشي قلتلها لا قلتلي سبني امشي ومتقلش لي اي حد ان انتا شفتني قلتلها لا قلتلي سبني امشي وانا هديلك اللي انتا عوزو بعد كدة بس سبني دلوقتي قلتلها هاتي رقمك اخت الرقم وسبتها ومشيت قلتلها لو اتصلت ومردتش هعملك مشكلة وسبتها وبعد ساعة كلمتها علي الموبيل اعندنا نتكلم وحكينا علي اللي بتعمله حكتلي كل حاجة عنها هي بتحب الجنس اوي وجوزها مكنش بيمتعها اوي عشان كدة اطلقت منه قلتلها انا عاوزك بكرا تيجي الاوضة عشان عاوز اشوفك واتكلم معاكي قلتلي حاضر بكرا بدري اساعة 7 الصبح قلتلها خلاص ماشي قلتلي انتا تيجي الاول وتستناني قلتلها خلاص ماشي استنتها اساعة 7 علي الاتفاق وبعد 5 دقيق بببص لقتها جت وعمله بيك اب كامل ولبسة عباية دخلت رحت وخدها في حضني ومسكت شفاية اعد ابوس فيها وايدي علي كسها من تحت بحسس عليه قلتلها اقلعي العباية رحت قلعها شفت احلا انضر فتلة وسنتيان رحت ملعها كل حاجة وانا خلعت كل حاجة واختها علي الكرتين كسها دي تخين اوي ومقلبظ اعت الحس في اوي وهي بتموت من كتر الشهوه وبزازها في ايدي عمال افرك فيهم وامص الحلمة وانا كنت واخد نص حباية عشان منزلش بسرعة عشان اعمل معها الواجب صح المهم رحت خلتها تمص زبري وعليها شفايف وهي بتمص لقتها وحدا تاني خالص بتقولي اوعي تنزل بسرعة مهم عملت فيك قلتلها اعملي اللي انتي عوزة قلتلي عوزة اتناك واتكيف منك اوي ومن زبك قلتلها زبي ملك كسك قلتلي نام علي ضهرك نمت وقعدة علي زبي وظزها لي قلتلي حظ صباعك في خرم طيزي بسرعة نكني في كسي وفي ظيزي رحت مدخل صباعي في ظزها وقعدة تطلع وتنزل علي زبي وعمال تقول اة اة اة يخربيت زبك يخربيت زبك حديد في كسي نكني نكني اوي انا تعبانا اوي وعوزة استريح متعني نيك انا كسي متناك كبير ومش بيشبع نيك وعوزك تشبعو نيك كسي الشرموظ دا مش عرفة اريحو ازي ورحات خلتني رحت فتحالي رجلي ورحت مدخلة صبها في طيزي بقلها بتعملي اي قلتلي هخليك تنيك حلو انا عوزة اتمتع وتتمتع راجت مدخلة اوي ورحت تنزل وطلع علي بزبي وصبعها في الخرم تعمل زي ما بتعمل في كسها
رحت نزلت وقلتلي يلا انا هقعد علي ركبي وانتا تركب من وره رحت حطه فيها وانيك تقول كلام غريب اوي انا عوزك تفشخني نيك كسي مش بيشبع نيك وانتا زبرك اللي هيشبعو نكني يا حبيبي انا لو متنكتش كويس منك هموتك رحت اعت ادخل واطلع لحد ما خلاص لقتها بتقولي يلا نزل نزل بقي نزلهم جوة كسي عوزة اشوف لبنك كتير ولا لا رحت منيمها علي ضهرها لحد مدخلو تاني واعت ادخل واطلع لحد ما نزلو قوي قوي اقوي رحات قلتلي اوعي تطلع زبك دلوقتي سيبه جوة شوية وسبتو وشوية رحت قامت وقلتلي انا عمري ما اتنكت كدة انتا كنت فين انا من النهاردة متنكتك الخاصة نكني في اي وقت وبعد كدة بقينا انا وهي علي اتصال اول ما اكون تعبان اوهي تعبانة نقابل بعض في نفس الاوضة وبقالي اسبوع دلوقتي بنيك فيها.

No comments:

Post a Comment