Tuesday 4 March 2014

سلوى الصغيرة واخيها

أعرفة واعرف عائلتة اختة سلوى الصغرى والكبرى حنان وامة وهو اسمة بهى وهو عندما حدثت هذة القصة كان عمرة 24 عاما واختة الصغرى 15 عاما والكبرى 19 عاما وسوف احكى الواقع بلسانة كما حكى لى بالظبط قال:
منذ صغرى وانا وسلوى اختى الصغيرة نحب بعضنا قوى احكى لها كل حاجة مغامراتى العاطفية وكل ما يحدث لناوكنافىحن فى سن متقارب فى طفولتنا يعنى انا 15 هية9 انا17 هية 11 ولكن سلوى من النوعالذى يقولون عنة فيرا بسرعة يعنى وهى عندها12 سنة كانت لها صدر وبزاز كبيرة عن منفى سنها وهى جميلة جدا بيضاء البشرة المزوجة بلون البمبى والشعر الطويل حتى يصل الىوسطها الذى هوتستطيع ان تلف صوابع يديك الاتنين علية انة نحيف تحتة الارداف المدورةالكبيرة الحجم على سنها اردفها اعرض من اكتفها يعنى حسب الكتب والاسس الجمالية فهىامراة انثى يعنى امراة وحتى مكوتها وهى صغيرة تظهر تحت الملابس بارزة وكانها حبةمانجو وهى من النوع الذى لا يتكلم كثيرا تستمع لى دائما وكنا ناكل سوا ونخرج سواوننام سوا على سرير واحد وامى لا تشغل بالها اطلاقا بسلوى فانا المسؤل عنها حتى وهىصغيرة كنت اغير لها الهدوم واقلعها والبسها وانا لا ارى شيئا مما احكية الان كانتفى نظرى اختى الامورة
وفى يوم وكنا فى فسحة طوال اليوم وكانت
يومها عيد ميلادها 15 وكانت تشع جمالا جديدا واحساس مرهف ونظرات دافئةتمشى تثير الارض ومن عليها ولم اشعر الا احد اصدقائى قال لى دى سلوى مش معقول دىبقت جميلة مثيرة جدا ولامارلين منرو وضحكت بدات فعلا اجدها كبرت قوى واحلوت قوىوذهبت لحجرتى لانام وكانت سلوى تغط فى نوم عميق وهى نائمة على جنبها متكورة لحد مافى قميصها القصير وشعرها الجميل يغطى جزء من وجهها ونمت جنبها كالعادة ولكن علىجنبى وظهرها امامى ووجدتنى فجاة احب وارغب ان احضنها ومددت يدى وحضنتها كما كنتاحضنها من زمان وهى طفلة ووجدت يدىممتلئة باجمل جسد طرى ممتلىء ساخن وقربت منهااكثر وفجاة قلت لنفسى (اية دة ) وبعدت ولكنى احضنها ونمت حتى الصباح ووجدتها ليستجانبى وخفت ان تكون غضبت منى امس وفجات تدخل على وتقول بهى يلانفطرياحبيبى
ورغم انها قالت مئات المرات ياحبييبى الا ان هذةالمرة هزتنى واسعدتنى ايما سعادة وقمت فورا وفطرنا وهى جانبىساكنة وهذة عادتهاواخذت انظرلها بحب وبشكل جديد مبهور تقريبا لدرجة انها لاحظت وقالت(انت مالك بتبصلىقوى كدة انا زعلتك) وجوبتها فورا (ابدا ياحببتى انت احلوتى قوى وكبرتى) ابتسمتوقالت بكسوفها المعتاد (يعنى احسن) قلت (انت دلوقتى زى البرنسستات بتوع اوربا) قالتطيب (هات 20 جنية عوزاهم )وفورا قمت وجبت الفلوس واديدهم لها وقامت باستنى بوسةحلوة وطويلة كانت بتعمل كدة كتير لكن بوستها المرة دة مختلفة ومشيت رحت المدرسة انااتعينت فى مدرسة مؤقت لحين الاقى شغل احس
بالليل رجعت متاخر ولقتها قاعدة جنب الباب وعنيها بقية دمع وقالت كدةاتاخرت علي ومسكتهاو حضنتها وطبطبت عليها وبستها وجابت العشاء وقالت ماما وحنانراحوا شرم فرح بنت طنط نوسة وانا قعدى لوحدى طول النهار قلت ىلها معلش حقك عليةواتفرجنا على التلفزيون فيلم من النت وكان فية سكس البطل نايم مع البطلة وهى تصرختغنق وسلوى قالت لية بيعمل كدة معاها
ضحكت وقلت لها دة هىمبسوطة ودة اسمة غنق لما تكبرى تعرفى بصت لى بسخرية وقالت انا عرفة كل حاجة الحبوالجنس واحنا والبنات اصحابى بنقول لبعض كل حاجة وعملت كعادتها مكسوفة وقامت شالتباقى الاكل ورحت الحمام ولما رجعت على الاودة لقيت سلوى نائمة فى احلى شكل قميصخفيف قوى ونايمة مكورة طيزها ناحية ما انا بنام ونمت جنبها ودون ان افكر لقيت انىبحضنها وهى راحت متجاوبة معى وقربت طيزها منى قوى ورفعت الباقى من قميصها وجدت اجملفخاد مدورين وبذاذ نافرة
وحضنتها اكتر وهىقربت منى اكترولزقت طيزها فية وهى مقرفصة وطيزها طرية لكن جامدةزى لحم الفخد عندالرياضى متين ولكن هية بقى يزيد علية انة ناعم حريرايدى تلمسةاحس برعشة فيها لذةنمت احلم اعمل اية البنت كبرت احلوت قوى موديلات السيما مش حلوين كدة شعرها سايحعلى خدها والورد لون خدها فخدها مدور مليان من ورا ومن الجنب ومن الخلف مديت ايدىبشويش وبراحة احسن تصحى رغم انى حاسس انها صاحية لكن ومالة خليها نايمة وصلت ايدىعلى كسها منفوق الكلوت حاجة ترعش كس قابب طالع برة الفخدين 5 او7 سم قبة مكوةوتجرات ومديت صبعى تحت الكلوت وكانت المفاجاة شعر كسها خفيف يعنى بتنعم كسها يعنىبتنتف كسها على خفيف وانتصب زبى على هذا بنت الكلب شرموطة بنت 14 سنة وقلت لنفسى هوانا عايز اعمل اية البنت حلوة وبحبها قوى لكن ممكن انيكها طبعا مش هتوافق وممكنتقول لامها واية يعنى امى بتشرمط مع حنان اختى وعمو عادل مش مهم دلوقتى حكايتهم انااهم واحدة عندى من ايام طفولتى وهى اختى وحبيبتى وصحبتى وفرحتى وهمى وكل حاجة عندىوانا افكر كدة اتحركت سلوى ونامت على ظهرها انا قمت مرتبك ورحت الحمام وطلعت زبىواقف كما الحطب الناشف ولعبت فية ولعبتباسرع ولقيت خرطوم انفتح واللبن مقزوف اناارتحت لكن زعلت ان لبنى نزل على الارض وعمرى محبش كدة ورحت على السرير واديت ظهرىلسلوى ونمت هية قربت منى كما قطة عيزة تتمسح فى صاحبها وحضنتنى لكن ان رحت فى النوم تانى يوم حصل نفس الكلام ماما مش جاية لا النهاردة ولا بكرة دة كلام سلوى واحنانتعشى ثم قالت ورغم انى قلتلكم انها لا تتكلم قليلة الكلام خالص لكن اهو اتضح انهاعارفة كل حاجة وجسمها الفظيع يدوخ اجدع راجل لازم انها كمان مشحونة جنس وهرموناتالانوثة عندها عالية تموت فى الجنس غصب عنها تركيبتها كدة المهم خرجت من حمام بعدما عملت شاور جامد علشان اهدى وبصيت لقيت سلوى فتحة النت وفيلم جنسى برنو وكتمة ضكةوبتقول تعالى شوف وشفت زب الواد كبير قوى والبنت نحيفة جدا ويمكن عندها 11 سنةوهوتحمل نازل شحط بزبة طالع نازل والبنت تصرخ وسلوى بتقولى شوف البنات تستحمل ازاىوهى مدارية وشها جوة شعرها وفخدها باين من تحت القميص القصير وعينى حتكلها لقيتهاخدت بالها من عنية وقالت ادنيا حر خالص لكن تحب البس حاجة تانية ومسكتها من ايدهابحنية وقلت لها اذا خلاص اتفرجتى انا عايز انام ودخلت وجت ورايا وقلعت القميص ولبستواحد تانى قصير خالص ومن غير متلبس ستيان وانا عامل نفسى مش شايف ونامت جنبى علىجنبها واردافها مرتفعة عن وسطها وباقى جسمها وكانها مرتفعات الجبال وسكنت وانا قمتارح الحمام قالت ريح فين قلت لها جاى ورحت الحمام ملت توالت مية وشفت زبىة وكان شبةمنتصب وشربت ازازة ببسى واكلت حتة بسبوسة ورجعت وبصيت لقيت سلوى عملة نايمة وبسابعنومة لكن بزازها واقفة رغم انها نايمة على جنبها ومديت ايدى وحضنتها وانا بقول خلاصيسلوى مش بعرف انام الا وانا حاضنك لم ترد اعد ماقلتة سمعانى انا عارف انك صاحيةقالت همسا وكانها تحلم وانا كمان كلمة لا تسمع هسة وازادت عليها ( انا نايمة) وحضنتها بشدة وهى قربت لى طزها كما المرة السابقة ومددت يدى الى بزها ياخرابى ايةالطراوة دة ايةالاستدارة دى اية الملبن دة اية الحجم دة وعصرتة برفق الا واسمع اةاة طالعة من اجمل شفايف من اجملرغبة من احلى لذة قلت لا بقة امد ايدى للكس الرهيبواجرب انزل الكلوت ة لوعايزة مش عايزة حيبان ومديت ايدى ورفعت الكلوت انزلة وكانلازم ترفع نفسها لانزلة وفعلا اتدورت واصبحت مواجة لى وانزلت الكلوت ورحت اخرجتة منرجلها وهى نايمة وعريت بزازها اية دة اجمل بزاز تشفها عينى ومصيت البزاز الكبيرةالمنتصبة البكر والقميص بتاعها رفعتة واختفى وسمعت اة اتية بكل اللذة من بعيد اة اةوفجاة اتدورت ونامت على ظهرها يعنى نيك نيكنى بقة وشفت كس محصلش كبير فى بروزة طالعبة فخدها وكانة حبة منجو وركبت وفرشت وهى بدات تتحك تحتىتحرك فوقوتحت
وتقول بصوت خافت اة اة اح احة تتحرك
وانامخلى زبى برة وفجاةلقيت سلوى رفعت وسطهاوبالتالى كسها الى زبى الى فوق قوىوكاد ان يدخل كلة وبعدت وتاوهت وهى نائمة وتاففتمتزمرة وهى تتحرك على فوق وتحت تريد ان تدخلة واصبحت كاللبوة واخرجت زبى قليل من كسها فتنهدت وتاوهت وكادت تصرخ وتابى خروج زبى من بين فخذيها تريدة ان يدخل الى عمق كسها هى فى حالة لاشعور ولا مسؤلية ولا منطق ولا شىء غير اللذةوالشبق تريد النيكبكل جسدها بكل الرغبة
وهى نائمة مغمضة العينين قالت بصوتها الخافتكالعادة ( ارجوك يا بهى (دخلة دخلة) انا حتجنن ) خلص خلص وقالتها لاول مرة وشكل فريدحاسم خلص لا اعرف من اين جاءت بهذة الكلمة لم اسمعها سابقا ولكنها اثارتنى وانتصبزبى فى هوس وقالت تانية ( خلص خلص ) يعنى قوم نيك كويس وخلص قالت فىحسم وركبت عليها ولااعرف كيف دخل زبى كلة واخذت انيك انيك هذة المراة البكر وانيك حتى انزلت وهى تصرخ وفتحت عينها لتكمل ( اوعى تطلعةدلوقتى ) واخذت انيكها وجابت 5 مرات ونامت ماسكة زبى وقمت نكتها تانى مرة فاتحت كسها ,واللبن والدم ممتزجان وبقها فى بقي تلحس لسانى وفضلت انيكها بعدما فتحتها هذا وفضل زبى واقف انيك حتىالصباح لسبب واحد كل ما اسمعها تقول كلمة نيكنى نيكنى زبى يقف ونتصب وانيكها وانااسالها انا بعمل اية ترد بتنيكنى واقول لها وانت عايزة اية ترد ( اتناك اتناك ) اقوللها تانى وانا بنكها باعمل اية ترد 0 بتنكنى وانتى عايزة اية ( اتناك اتناك ) على كدة لحدماانزل اللبن وهى تجيب رعشتها عدة مرات 6 او 7 او 8مرات وللان انا وسلوى لا نفترق هى كل حاجةاليومواصبحت مراتى للان وكل مرة اسالها عايزة اية تقولى اتناك( ات ن ا ك-- نكنى ) زبى يقف وانيكها تانى وتالت ورابع يهيجنى قوى كلمتها اتناك وعلى كدة كل يوم وكل يوم تحلو اكتر وفخدها يملو ويدوروا اكتر وانا احب انيكها اكتر امااختى حنان عرفت انى انيك سلوى واجبرتنى على ان انكها وفضلت انيك حنان من غير متعرف سلوى لحد مااتجوزت الشهر الماضى حنان اما سلوى فهى مراتي.. مستحيل حد ياخذ هذا الجمال الغير عادي.

No comments:

Post a Comment