Thursday, 6 October 2016

عمي ناكني وناك بنت أخته

أنا سمية أعيش في بيت عائلة كبيرة وسريري بحجرة عمي عماد الذي يكبرني بثلاثين عاما وعمتي رجاء عندما توفي عنها زوجها أتت هي وإبنتها شربات التي هي في عمري لبيت العيلة وعندما توفيت عمتي دخلت إبنتها معي وأصبحت تنام بحانبي على سريري…
كان عمي عماد مصاحبنا أنا وشربات إبنة عمتي وكان عطوف جدا معنا وكنا بندلع عليه وهو مثل أبينا تماما وبالرغم عن ذلك كان يطلب منا أن نناديه بإسمه دون عمي أو خالي ..وكان لا يبخل علينا بأي شيء نطلبه سواء أنا أو شربات ..وشربات أنا بأحبها جدا فهي يتيمة مثلي.. إلتحقت بالجامعة أنا وشربات ودخلنا كلية واحدة وكانت لا تفارقني حتى في المذاكرة والأصحاب والذهاب للجامعة …

وتبدأ قصتي مع الجنس بعد أن إمتحنا في السنة الأولى من الجامعة وأخذنا أجازة الصيف .. فلقد غادرنا عمي عماد للقاهرة لقضاء بعض حوائجه ولم يرجع إلا مع قرب دخولنا للسنة الثانية في الجامعة أنا وشربات بنت عمتي… كانت ملابسنا في الصيف أنا وشربات شبه متحررة نوعا ما ..فعند النوم لا نرتدي سوى قمصان النوم القصيرة والعارية والتي لا تستر وأحيانا كنا ننزع عنا سونتياناتنا وكلوتاتنا خاصة بعد أن غادرنا عمي عماد للقاهرة ..

و في يوم صيفي حار قلقت من نومي ليلا فذهبت للحمام ثم شربت ماءا مثلجا من الثلاجة ورجعت لحجرتي لأنام .. وجدت شربات في سابع نومة وقميصها مرفوع من أسفله حتي سوتها ونائمة على ظهرها ومفرجة بين فخذيها الممتلآن بارزا بينهما كسها بشفراته و بظره المنتصب كحلمة بز إمرأة وأحد فردتي بزها الضخم خارجة من فتحة قميصها المنحسر عنا حتى سوتها .. منظرها أثارني جدا وحرك في شبقي وشهوتي وتأججت شهوتي وصرخت بداخلي ..فإقتربت منها ووجدت شيئا يشدني في لمس كسها الضخم الجميل النظيف شعر عانته ..فمددت يدي برفق وأنا ارتعش ولمسته لمسه خفيفة مما جعلني اهتاج أكثر وشربات لم تشعر بشيء.. فبدأت أتحسسه أكثر وأكثر فتحركت شربات وانقلبت على جنبها متجهة بوجهها ناحيتي.. ففرحت جدا ولم أضيع الفرصة.. فالتصقت بها وصبرت لبعض الوقت ثم أنزلت يدي ووضعتها فوق كسها فشعرت بها تبلع ريقها فتأكدت أنها مستيقظة .. فبدأت افرك بأشفار كسها وفى بظرها وهى لا تمانع ثم طلعت بجانبها على السرير.. ووضعت كسي فوق كسها الكبير واحتضنتها وأخذت احك كسي يكسها وبعد لحظات ارتعشت شربات بقوة وهى تحتضني كادت تكثر عظمى وتقبل في وانقلبت فوقى حتى أنى خفت منها وأقول لها إيه يا شربات ؟ وهى غير منتبهة لكلامي إطلاقا مندمجة مع شبقها وشهوتها وأخذت تقبلني في فمي.. وتقول أنتي عسل يا سميه أنا بحبك أنتي كنتى فين يا حبيبتي من زمان إحنا لازم نعمل كده على طول ونزلت علي تحتي وفضلت تبوس في كسي وتلحس فيه و شوية وارتعشت وحسيت بمتعه ما بعدها متعة لأنها كانت أول مره أحس بحاجه زي كده وفضلنا نعمل كده كل يوم مره أو مرتين في النهار وبالليل ممكن نأخذ مع بعض للفجر وأدمنا السحاق بطريقة رهيبة .. لحد ما رجع عمى عماد من السفر وكنا خلا ص قاربنا على دخول الجامعة ..

بعد أيام من رجوع عماد .. لاحظنا انه أصبح واحد تاني خالص كان بيغلس علينا جامد ممكن يقرصنا في مناطق حساسة في طيازنا وفى وراكنا وساعات كان بيمد ايده على صدرنا ويعمل نفسه بيهزر وفى مرة ما كنتش موجودة وغلس على شربات جامد ومسك ذراعها وقام بلويه مما جعلها تلتف للأمام وتصبح مؤخرتها أمام زوبره مباشرة المنتصب كالحجر وقالت لي إنها كانت حاسة انه هيدخل في كسها أو طيزها لولا الهدوم.. بس تخلصت منه وهى بتبصله بطريقه حسسته إنها نفسها فيه بس مكسوفة.. وبعد ما حكتلى قلت لها طيب وانتى إيه رأيك يا شربات لو نخليه يتمتع بينا وإحنا نجرب الزوبر.. بذمتك مش أحسن من اللى بنعمله مع بعض و كنت بأتمنى لو عمي ناكني عشان أزوق الزب . وبعد اكتر من ساعتين كنا خلاص بدأنا ننام بجد لكن ..

سمعنا صوته بيفتح الباب وكان كل البيت نام وقرب من الغرفة وفتح الباب وقال إيه نمتو يا كلاب دا إيه البيت الممل ده.. ودخل غير هدومه وأنا ببصله من تحت الغطا وعاملة انى نايمة و أتخيل لو عمي ناكني بزبه . وأول ما خلع القميص والبنطلون وكان لابس شورت خفيف مبين كل ملامح زوبره وحجمه بالكامل ساعتها حسيت إن كسي وبيفتح وينزل منه سوائل لوحده ونفسي أقوم وافشخله كسي وأقوله دخله فيه أرجوك.. وبعد كده طلع راح الحمام ورجع قعد على سريره وفضل يبص على شربات اللى كانت نايمة ومدياله ضهرها ومبينه نص طيزها البيضة الكبيرة وبعد كده قال انتو إيه حكايتكم ؟؟..وقام طفى النور ونام وبعد حوالي ربع ساعة حسيت انه قام وأنا مش شايفاه لان الدنيا ضلمة جدا إلى انى حسيت انه سريرنا بدأ يتحرك وكأنه فيه حاجه تقيله بتنزل عليه بالراحة اتاكدت انه هو بينام خلف شربات وهى كمان لمستني علشان اعرف وبدا يحسس على طيز شربات وبعد شوية بدا يطلع زوبره ويحطه بين فلقتيها و أنا ما كان جاء دوري و ما ناكني عمي بعد .
فضربتني شربات في جنبي فتسللت من جوارهم بهدوء حتى وصلت إلى ذر النور وأضأته فجأة لأجد عمى عماد حاطت زوبره بين أفخاذ شربات وتسمر مكانه عندما أشعلت الضوء..

قلت له يا عيني عليك يا رايق بتعمل إيه في طيز شربات وكمان حاطت زوبرك على خرم طيزها يا شقي ؟؟رد علي وقال لي يا خلبوصة وهو مش قادر ينطق قلت له بص يا غالى ومن الآخر كده إحنا عارفين انك عايز تعمل كده واتفقنا عليك أنا وشربات وما عندناش مانع بس تعملنا إحنا الابنين.. ماشى؟؟ فتنهد بعمق وقال يخربيتك وقفتي قلبي و بص على شربات وطبطب على طيزها وقال لها ..قومي قومي انتى لسه هتمثلي.. فضحكت شربات وجلست وقالت يللا نبتدي الشغل ولا إيه؟ قال عمى شغل إيه يا شرموطة منك ليها ؟قالت شربات يا بابا دا إحنا دافنينه سوا دا إنت امبارح زوبرك كان هيشق الهدوم ويدخل فيا قالها عمى يعنى عايزين تتناكوا يا شراميط؟؟ انيكم خلاص وراح زاقق شربات على ضهرها ونذل على شفايفها ياكل فيهم أكل.. وقام شاددنى ونيمنى جنبها بكل قوته.وقال وانتى كمان يا سمسم يا حلوة تعالى وفضل يبوس فيا ورجع تانى لشربات يقلعلها في هدوها وخلاها عريانة خالص وأول ما لمح كسها قال كسك مسك هوه فيه كساس بالجمال ده؟ ونزل عليه يبوس ويلحس فيه وشربات تصرخ بصوت خافت خوفا من خروج صوتها ويسمعنا من في الخارج وعماد لا يستجيب لرجائها أن يتركها حتى انى اتغظت منه لأنه اهتم بها هي فقط وتركني أنا.. فقمت بخلع ملابسي وأصبحت عارية أنا أيضا وكانت بشرتي مشدودة و صدري فى حجم صدر شربات لكن شكله دائري وحلماته اكبر مرتين من حلمات شربات وكسي أملس ليس به شعر نهائيا وشكله مرتفع عن بطني قليلا.. فنظرالى عماد وبدا يتفحصني وقال يخربيتك انتى كمان دا انتوا الاتنين مصايب وهجم عليا وأنا عيني فقط على زوبره وأموت شوقا على لمسه وملامسته لكسي الذي أحسست انه اتسع ليستقبل عمود اناره واخذ يقبل فى شفايفى وأنا أتلوى من المتعة وأخذت ابحث بيدي على زوبره حتى وقع في يدي وكان ساخنا بطريقة رهيبة .

أمسكت زوبره وقربته من كسي وأخذت افركه بين اشفار كسي فلم يتحمل عمى ذلك واخذ يطاوعني حتى وجد نفسه قد ادخله حتى أخره وأخذ يدخله ويخرجه في كسي وأنا أصوت وأتوحوح وأتأوه ثم إنتفض وإرتعش وأفرغ ماؤه في كسي!! ثم أخرج زوبره من كسي وهو ملطخ بالدم والسوائل ثم إحتضنني وقبلني في فمي . وبعدما فاق قال يخرب بيوتكم انتو خللتونى عملت إيه يا شراميط أنا مش عارف عملت كده ازاى؟ قالت شربات خلاص أصلا إحنا اللى كنا عايزين كده وبعدين ياسميه إحنا اتفقنا انه ينام معانا في حته تانية انتى اللى جبتيه لنفسك.. قلت لهم لا ياحبايبى لازم يعملك زى ما عمل لي ..والا أنا مجنونة وانتوا عارفنى أروح أقول إن عمي ناكني و فتحنى وأنا نايمة واعملهالكو مصيبة ..عمى قال أنا أساسا خلاص ما عدليش مزاج اعمل حاجة تانى.. قلت له أنا وشربات هنخليلك ليك مزاج بس سبلنا نفسك .. قال لا أنا قايم وهو رايح يقوم مسكت فيه قلت له لوما فتحتش شربات زيى هعملكم مصيبة.. وهصرخ وعليا وعلى أعدائي..

حسيت انه خاف وقام قاعد تانى على السرير رحت زقاه لورا على ضهره ونزلت ببقى على زوبره وفضلت امصله فيه لحد ما انتصب وبقى زى الحديد و قمت شاده شربات .. قلت تعالى يا حبيبتي هوه أنا بس اللى هتفتح؟؟!! وعمي ناكني لوجدي ولا إيه؟؟ وقام عمى عماد قعد يبوس فيها ويلحس في كسها ذوالاشفار الحمراء وامسك بقضيبه واخذ يحكه بين اشفار كس شربات حتى أمسكته.. وهي بتقول آحححححححح زوبرك كبير يا خالي وحلو آه آه آح ح ح ح خلاص دخله وأنا بقول يللا بقى يا عماد دوس ودخله فيها زى ما دخلته فيا يللا يا عمدة.. وشربات من تحته تقول اسمع كلام سميه يا عمودة.. ودخله أنا خلاص آححححححح هموت وقام عمى كابسه في شربات مرة واحدة وأنا قلت له خلاص نيك في شربات و بوس فيا . وبعد كده نمت على ضهرى وقعدت العب في كسي فاخرج عمى زوبره من شربات ومسحه من الدم والسوائل ثم ارتمى عليا وكبسه في كسي أنا وفضل يدخله ويخرجه بسرعة كبيرة وأنا آحححححح وانا أقوله آح حححح أحو كفاية آه آ ه آحححححححح اووووف كفاية وامسك بي واخذ يقذف داخلي ويرتعش ويمسك فى بكل قوته وانا جائتنى الرعشة معه وتعلقت فى رقبته وأطبقت بشفتي على شفتيه ثم قام من فوقى وقال خلاص ارتحتوا يا شراميط لما بقيتوا حريم؟؟ اعملوا حسابكم كل يوم هعملكم كده وفضل ينيكنى أنا وشربات كل ما يحب وإضطررنا لأخذ مانع للحمل
حتى نتناك براحتنا ودائما ما كان ينام بيننا ويعملها حفلة نيك وفي مرة نكنا فرنساوي ضهرنا له و كسسنا في وشه مرة يدخل زوبره في كسي ويخرجه ويحطه في كس شربات لغاية ما يقرب ينزل لبنه فنستدير ونستلمه في فمنا … ولم يتركنا عماد عمي حتى تزوجنا أنا وشربات إبنة عمتي فقد كان هو متنفسنا في عالم الجنس وعلمنا عماد طرق كثيرة للنيك ..ولم يرغب في نيك الطيز أبدا وأخبرنا بأننا أنا وشربات أول تجربة له في الجنس ولم يتزوج عمي وكان حين يحتاج للجنس يتصل بي أو يتصل بشربات وكنا لا نتأخر عليه إطلاقا فزوبره هو أول زوبر دخل في كسي وكس رباب وكنا الدليفري بتاعه دائما ….

1 comment:

  1. مين نفسها تتمتع او تتعلم اى حاجه تكلمنى ف سرية
    whatsapp:01092493184
    yahoo:ahmed_ali9416@yahoo.com
    skype:boy_1836

    ReplyDelete