Tuesday 4 March 2014

قصة نيك ابنتى الجميلة أميرة

فى البداية اعرفكم بنفسى اسمى احمد اعمل فى التجارة كنت متزوج منذ فترة ولم يدم الزواج وتم الطلاق بسبب زوجتى المتسلطة واعيش لوحدى فى الفيلا الخاصة بى فى احدى مدن مصر الكبيرة واعيش فى فراغ رهيب اقضى يومى فى العمل وفى الليل استمتع على الافلام السكس من حين لاخر لانى محروم من الجنس ولى ابنة اسمها اميرة وهى محجبة ومتدينة جدا و تعيش مع امها اقصد طليقتى وهى تدرس فى ثالثة اعدادى وبقالى سنة لم اراها بسبب امها المهم انا كعادتى اسهر على افلام سكس واثناء وانا باستمتع رن الهاتف ولقيت خال ابنتى بيقوللى ازيك وطلب منى ان اميرة ابنتى سوف تعيش معى لفترة لكى تدرس فى الثانوية وطبعا مش هتسافر كل يوم والدروس الخصوصية بتغيب ولكى اتابعها فى المدرسة المهم قال لى انه هيحضر اميرة غدا الى الفيلا وتانى يوم لقيت الجرس بيرن فخرجت سلمت على اميرة وخالها ونزلت معها الشنط وخالها غادر وجلست انا واميرة ندردش وقولت لها انش**** ترتاحى هنا فى بيتك التانى وكانت اميرة لابسة جيبة وحجاب ووجها مثل القمر المهم قامت اميرة دخلت تغير هدومها وخرجت من غرفتها وهى تلبس اسدال واتغدينا وقلت لها خدى راحتك انا داخل غرفتى وفتحت الكمبيوتر كعادتى وشغلت افلام سكس وقعدت العب فى زبى واثناء وانا باتفرج دخلت فجاة اميرة وحاولت ادخل زبى بسرعة ماعرفتش ولقيتها وشها احمر من الخجل وعينها كانت تنظر على زبى وابتسمت ابتسامة خفيفة معناها انها عارفة اللى بيحصل وقالت انا اسفة دخلت من غيراخبط على الباب وقالت لى انها هتغيب بكرة شويه فى المدرسة المهم تانى يوم لقيتها جاءت من المدرسة ودخلت تغيرهدومها وخرجت ولقيتها لابسة استرتش وبادى اسود والاسترتش هيفرتك بطنها وبالع كوسها وطيظها مدورة وبزازها بتتهز وطبعا انا مش مصدق ان هذا الجسم الرهيب كان متدارى وراء الحجاب وهنا بداء ت قصتى معها قولت لها ايه ياميرة التغيير ده قالت هوانا مش بنتك يعنى البس فى البيت زى البنات قولت فى بالى كان فيين ده من زمان وقعدت احلم و**** اثناء نومى انى انيكها واصحى من نومى الاقى نفسى منزلهم فى البنطلون وتانى يوم لقيت اميرة بتنده عليه بابا تعالى ساعدنى ارجوك روحت لقيتها لابسة الجيبة من تحت وعريانة ملط من فوق وماسكة السونتيانة وعايزانى اقفل لها المشبك بتاعها وانا جسمى مولع نار ولان حلمات بزازها حمرا وبزازها مدورة وجميلة جدا وشبكت لها السونتيان وانا دايخ من جسمها الرهيب ولقيتها باستنى فى خدى وقالت لى شكرا يابابا وذهبت للمدرسة وتركتنى بنارى مش عارف اعمل ايه هل انيك ابنتى وقررت ان اتزوج من جديد لانى مش قادر استحمل بعد ماشفت جسم ابنتى وجلسنا فى المساء ندردش انا واميرة وكانت لابسه بيجامة البنطلوب متقسم على طيزها وبزازها نصها باين من فوق وقلت لها انى قررت الزواج لقيتها زعلت جدا وقالت لى انى لااحبها وعاوز اجيب لها مرات اب حاولت افهمها انى محتاج اشياء اخرى لقيتها ضحكت وقالت لى فهمتك زى الكمبيوتر وتقصد لما شافتنى وقلت لها ى رجل محتاج الجنس لقيتها وجهها احمر وابتسمت وقالت ياعم بابا هوانا مش مش عاجباك قولت لها تقصدى ايه ابتسمت وقالت يابابا ياحبيبى انا عارفة انك محتاج للجنس بس انا مش هسمح لاى ست تيجى هنا وقعدت تبكى وانا باحاول امسح دموعها لقيتها عينيها بتنظر لى نظرة جميلة ولقيتها قربت شفايفها وباستنى فى شفايفى بوسها رهيبة لدرجة انى دخت ومش مصدق وقالت لى بحبك روحت نازل فيها بوس ومص فى شفايفها ومص فى لسانها ونزلت لحس ومص فى بزازها وهى نايمة منى خالص وبعدين فتحت رجليها وقعدت العب فى كسها من فوق الهدوم وامسك طيزها الطرية وهى راحت فى عالم تانى ورحت مطلع زبى ومنزل لها البنطلون والكليوت ونزلت تفريش وخبط فى لحم كسها الاحمر ولقيت كسها جميل لدرجة اول مرة اشوف كس بالحلاوة دى ورحت مديرها فرنساوى ومدخله فى طيزها الملبن لقيتها صرخت وقالت براحة مش قادرة وطيزها بتتهز زى الملبن وزبى داخل وطالع فى خرم طيزها واللبن بينزل من طيزها وانا ماسك شعرها وبشد فيه وهى بتصرخ ودخلنا غرفة النوم ونزلت لحس فى كسها وروحت منزلهم على كسها من وراء وقعدت انيك فيها طول الليل تفريش طبعا ومن بين بزازها وفى طيزها ولقيتها ضكت وقالت لى بذمتك بقى نفسك تتجوز دلوقتى يابابا وفضلت انيك اميرة طول فترة الثانوية لحدما سافرت عند والدتها.

No comments:

Post a Comment